We wtorkowy wieczór Krzysztof Stanowski opublikował post na platformie X, informując oficjalnie, że sprzedaje 22,5 % udziałów w Kanale Sportowym i spółkę Weszło TV byłemu współwłaścicielowi Legii Warszawa w latach 2013-2017 - Maciejowi Wandzlowi. Dziennikarz sportowy postanowił jednak nie tracić zbytnio czasu i rozpoczął nowy rozdział w swoim życiu.
“Kanał Zero” z rekordowymi wynikami
Stanowski postanowił założyć sobie nowy kanał na YouTube, który nosi nazwę: Kanał Zero. Jak możemy, przeczytać planowany start projektu, zaplanowano na datę 1 lutego 2024 roku.
Jednak dzisiaj, już sam kanał założyciela portalu Weszło posiada aż 118 tysięcy subskrybentów, mimo że Stanowski jeszcze nie opublikował ani jednego filmu.
118 tysięcy subskrybentów na nowym kanale YouTube, + 0 opublikowanych filmów = srebrny przycisk od platformy YouTube. Stanowski wie, jak się ustawić w życiu. #stanowski, #kanałsportowy pic.twitter.com/JDtVFSeWua
— Miłosz Sojka (@OszSojka) November 10, 2023
Wychodzi na to, że drama z Kanałem Sportowym przyniosła duże zyski i profity Stanowskiemu. Co ciekawe YouTube daje zawsze srebrny przycisk kanałom, które osiągną 100 tysięcy subskrypcji, który przez Krzysztofa Stanowskiego został przekroczony wręcz w zawrotnym tempie. To pokazuje, że czteroletnia przygoda w Kanale Sportowym oraz robienie wielu filmów na tematy nieczysto sportowe uświadomiła jego fanów, że są nadal oglądać Krzysztofa Stanowskiego na platformie YouTube.