Bukmacher Superbet nie zatrzymuje swojej ofensywy marketingowej. Firma przyzwyczaiła już do nawiązywania ciekawych współprac i nie inaczej jest tym razem. Rok 2024 Superbet rozpoczyna od zawarcia umowy z kanałem Foot Truck.
Superbet sponsorem kanału Foot Truck
Najbliższy rok będzie bardzo intensywny pod kątem wydarzeń w świecie sportu. Wynika to głównie z nadchodzących Mistrzostw Europy w piłce nożnej, jak również Igrzysk Olimpijskich. Wydaje się zatem, że intensywne działania marketingowe mogą przynieść bukmacherowi wymierne korzyści. Nic dziwnego, że Superbet nie chce się zatrzymywać i nawiązuje kolejne współprace.
Cieszymy się z nawiązania tego partnerstwa. Foot Truck to silna marka, osadzona na rynku medialnym, gwarantująca wysoką jakość współpracy – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
Z dostępnych informacji wynika, że współpraca będzie trwała cały 2024 rok. Nie jest wiadome, czy istnieje opcja jest przedłużenia, jednak należy zakładać, że będzie to możliwe, jeśli obie strony będą zadowolone z osiąganych rezultatów. W ramach tej współpracy możemy spodziewać się wielu materiałów, głównie dotyczących piłki nożnej, na których zobaczymy logo bukmachera Superbet.