Współpraca bukmacherów z różnymi partnerami jest normą. Najczęściej ogranicza się ona do klasycznej afiliacji, jednak czasami strony idą krok dalej. Taki został wykonany przez bukmachera STS przy współpracy z portalem Meczyki.pl
Szersze partnerstwo STS z Meczyki.pl
Jak dowiedzieliśmy się z wpisu bukmachera, współpraca zostaje rozszerzona swoim zakresem na stronie internetowej partnera, a w dodatku STS ma pojawiać się w materiałach udostępnianych na platformie YouTube. Strony zdradziły, że bukmacher zagwarantował sobie wyłączność w programie "Pogadajmy o Piłce".
STS, jako lider rynku, stawia na współpracę z najlepszymi i największymi markami zarówno na polu sponsorskim, gdzie jesteśmy partnerem m.in. obecnego piłkarskiego mistrza Polski oraz najlepszej siatkarskiej drużyny Europy, jak na polu reklamowym. Dlatego też partnerstwo z Meczyki.pl idealnie wpisuje się w naszą strategię. Jestem przekonany, że skorzystają z niej zarówno czytelnicy i widzowie Meczyków, jak i marka STS. - Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS
Bukmacher nie ukrywa, że głównym czynnikiem, który przyczynił się do podjęcia takiej decyzji, było nadchodzące EURO 2024. Zdaje się jednak, że współpraca może długofalowo dobrze wpływać na obie strony. Do publicznej informacji nie zostało jednak podane, na jaki okres zawarta została umowa.