Nowa wieloletnia umowa, która zacznie obowiązywać od sezonu 2023-24, otwiera drogę do nowych doświadczeń, głębszej integracji w grze, ulepszonej komunikacji transmisyjnej i zaangażowania w inicjatywy oddolne.

Electronics Arts i LaLiga, lider w dziedzinie rozrywki piłkarskiej, ogłosiły dziś, że zawarły wyjątkowe, wieloletnie partnerstwo, które pozwoli obu stronom dostarczać przełomowe doświadczenia fanom piłki nożnej na całym świecie. Począwszy od sezonu 2023/2024, partnerstwo między EA SPORTS FC™ i LaLiga obejmie prawa do nazwy tytułu dla wszystkich rozgrywek LaLiga, całkowity rebranding LaLiga z EA SPORTS, w tym wszystkie loga, grafiki, czcionki i inne elementy wizualne, a także zapewni nową integrację w grze, najważniejsze wydarzenia nadawane na żywo i wspólne zobowiązania do wspierania inicjatyw oddolnych.

Nowe partnerstwo obejmie pierwszą i drugą ligę najważniejszych hiszpańskich rozgrywek piłkarskich, LaLiga Promises (corocznych rozgrywek młodzieżowych ligi) oraz eLaLiga.

EA SPORTS FC zobowiązuje się do dostarczania najbardziej autentycznych i wciągających doświadczeń w globalnej piłce nożnej. Nasze innowacyjne nowe partnerstwo z LaLiga jeszcze bardziej podnosi tę ambicję i umacnia pozycję obu organizacji w centrum kultury piłkarskiej — powiedział David Jackson, wiceprezes ds. marki, EA SPORTS FC.

 

Widoczny zasięg i skala tego partnerstwa są niezwykle ekscytujące, podobnie jak możliwość dostarczania niesamowitych doświadczeń fanom poprzez innowacje w grze, interaktywną rozrywkę i inicjatywy oddolne.

 

EA SPORTS reprezentuje najnowocześniejsze interaktywne doświadczenia piłkarskie, podczas gdy LaLiga jest na czele prawdziwych rozgrywek piłkarskich z niezrównanymi osobistymi, transmitowanymi i cyfrowymi doświadczeniami fanów — powiedział Javier Tebas, prezes LaLiga.

 

Jesteśmy strategicznymi partnerami EA SPORTS od lat, a ta rozszerzona umowa jest zobowiązaniem do zapewnienia kolejnego poziomu innowacji wszystkim fanom piłki nożnej, połączenia wirtualnego i rzeczywistego świata piłki nożnej.

Plany dotyczące współpracy

Od lat fani mogą doświadczyć niezrównanej autentyczności w grze, grając swoimi ulubionymi drużynami LaLiga, zawodnikami i stadionami w ekosystemie piłkarskim EA SPORTS. Dzięki temu partnerstwu EA SPORTS i LaLiga pogłębią swoją współpracę.

Oprócz partnerstwa w zakresie praw do nazwy, fani doświadczą korzyści dzięki technologii, ulepszeniom rozgrywki i rozwojowi oraz piłkarskim hitom w świecie rzeczywistym. Zarówno LaLiga, jak i EA SPORTS są zaangażowane w oddolne inicjatywy mające na celu rozwój gry, co obejmie zwiększenie dostępności, modernizację obiektów i wiele innych inicjatyw, aby naprawdę zanurzyć fanów w świecie piłki nożnej.

To partnerstwo z EA SPORTS ma naprawdę odmienić sposób, w jaki piłka nożna jest oglądana na całym świecie — powiedział Óscar Mayo, dyrektor wykonawczy LaLiga.

 

Co więcej, sojusz pokazuje, że LaLiga jest globalną marką, dowodem na sukces naszej ligi w nawiązywaniu kontaktów z fanami na całym świecie.

Jesteśmy podekscytowani współpracą ze światowym liderem w dziedzinie kibicowania piłce nożnej, aby lepiej połączyć naszych fanów z ich ulubionymi klubami, zawodnikami i rozgrywkami LaLiga — powiedział Nick Wlodyka, SVP & GM, EA SPORTS FC.

 

Wkład LaLiga w nasze portfolio EA SPORTS FC będzie ogromny, nie tylko pod względem wizualnym, ale także pod względem ulepszeń technologicznych i rozwoju gry, co jeszcze bardziej zatrze granice między prawdziwym a wirtualnym światem piłki nożnej.

O firmie Electronic Arts

Electronic Arts jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma opracowuje i dostarcza gry, treści i usługi online na konsole podłączone do Internetu, urządzenia mobilne i komputery osobiste.

W roku fiskalnym 2022 EA odnotowało przychód netto GAAP w wysokości około 7 miliardów dolarów. Mająca siedzibę w Redwood City w Kalifornii firma EA jest znana z portfolio uznanych przez krytyków, wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS™ FIFA, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i F1®.

EA, EA SPORTS i logo EA SPORTS są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. FIFA i logo oficjalnego licencjonowanego produktu FIFA są prawami autorskimi i/lub znakami towarowymi FIFA. Wszelkie prawa zastrzeżone.